agdasdagligasysslor.blogg.se

Hej jag heter Agda den första croassant! Min familj består av min älskade make Herbert och mina underbara barn Herman och Herbertlina. På mina unga 102 år lever jag fortfarande mitt unga dröm liv som VM mästare i stickning! Fortsättning följer nu måste jag gå och ta en kopp te med min bästa väninna Märta!

Stina fyller år!

Publicerad 2015-10-13 12:48:53 i Allmänt,

Hej kära läsare förlåt för att jag inte har varit aktiv här. Det beror på att jag varit på turné med Herbertlina. Hon var såå duktig på turnén! Vi kammade hem 10 priser! Jag deltog i tre tävlingar och vann. Herbertlina förlorade några gånger men jag sa att det får man räkna med ;). Idag fyller Stina år förresten! Vi ska ha en överrasknings fest och jag har stickat en present till henne!Jag blev extra nöjd faktist.
Tycker ni att jag kan ge den eller ska jag sticka något annat? Skriv i kommentarerna! Jag vill ge Stina något extra fint eftersom hon blev väldigt sur på mig sist. Jag har stickat en del på sista tiden, tycker ni att jag ska lägga upp det jag har stickat? Skriv i kommentarerna! Häromdan var jag på ett underbart zoo! Då fotatde jag det här fina lejonet. Tyvärr fanns det inga flamingos(Som alla vet är mitt favorit djur!) Här kommer iallafall en bild ;)
Jag älskar ju Flamingos så här kommer en bild från ett annat zoo(Jag tog bilden då också!)
Det kommer fler inlägg! Tjingeling Agda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agda

102 år. Världs mästare i stickning. Bästa väninna: Märta. Man: Herbert. Barn: Herman och Herbertlina.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela