agdasdagligasysslor.blogg.se

Hej jag heter Agda den första croassant! Min familj består av min älskade make Herbert och mina underbara barn Herman och Herbertlina. På mina unga 102 år lever jag fortfarande mitt unga dröm liv som VM mästare i stickning! Fortsättning följer nu måste jag gå och ta en kopp te med min bästa väninna Märta!

Min underbara dag!

Publicerad 2015-10-13 19:09:00 i Allmänt,

Idag har vi firat Stina och jag tycker det blev riktigt lyckat! Stina blev överlycklig för koftan jag stickat!

Och jag tycker vi hade väldigt trevligt! Jag bjöd hit alla Stinas och mina väninnor(Det blev 138 stycken!) Vi åkte till stinas slott och fixade lite ljus och gömde oss!
 
Alla väninnor fick inte plats i bilden men jag tog en iallafall!
Men Stina blev överlycklig hon fick 139 presenter! En av alla presenter var en lyxresa som jag ska följa med på!!
Här är en bild från förra lyxresan! Undra hur nästa blir?
Tjingeling Agda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agda

102 år. Världs mästare i stickning. Bästa väninna: Märta. Man: Herbert. Barn: Herman och Herbertlina.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela