agdasdagligasysslor.blogg.se

Hej jag heter Agda den första croassant! Min familj består av min älskade make Herbert och mina underbara barn Herman och Herbertlina. På mina unga 102 år lever jag fortfarande mitt unga dröm liv som VM mästare i stickning! Fortsättning följer nu måste jag gå och ta en kopp te med min bästa väninna Märta!

Härliga morgon

Publicerad 2015-10-14 05:24:00 i Allmänt,

Den här morgonen har jag hunnit med mycket! Jag har ätit en underbar frukost!

efter den underbara frukosten surfade jag på nätet och såg en så gullig valp till salu! Tycker ni att jag ska köpa den? Herbertlina skulle bli mycket glad Herman skulle också bli det! Om jag skulle köpa den vad skulle den heta?? Skriv i kommentarerna!
Mer kommer!
Tjingeling Agda

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-20 10:53:22

Jag tycker den skall heta Alfons!

Postat av: Göran

Publicerad 2015-10-20 10:55:24

Hej igen Agda! Jag skulle personligen döpt (i en kyrka!) lilla voffsingen till Jöran junior(Lite som mitt namn.)

Svar: Tackar för förslaget. Men du får gärna komma med andra förslag Tjineling Agda:-)
Agda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agda

102 år. Världs mästare i stickning. Bästa väninna: Märta. Man: Herbert. Barn: Herman och Herbertlina.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela