agdasdagligasysslor.blogg.se

Hej jag heter Agda den första croassant! Min familj består av min älskade make Herbert och mina underbara barn Herman och Herbertlina. På mina unga 102 år lever jag fortfarande mitt unga dröm liv som VM mästare i stickning! Fortsättning följer nu måste jag gå och ta en kopp te med min bästa väninna Märta!

Om kryssningen!

Publicerad 2015-03-20 12:43:44 i Allmänt,

Hejsan mina underbara läsare! Nu ska jag berätta om kryssningen, den var underbar! Okej, allting började med att jag och Märta klev på båten. Vi inspekterade vårt rum och gick sedan till lunch baren och tog oss en toast. Sedan gick vi och anmälde oss till... gissa vad? LIMBO TÄVLINGEN!!!IIIIIIIIIH!!! Vi var så säkra på att vi skulle vinna! Och gissa vad? Det var en hemsk människa som vann! jag kom tyvärr tvåa och min chokladpudding svek mig :( Min mage svällde tyvärr upp och jag fick gå till doktorn :( Han sa till mig att jag hade fått magkatar :,( Men jag tänkte på dom fina flamingosarna då kom ett leendet tillbaka! Dagen efter var jag väll lutvilad och kunde äta chokladpudding igen! Nu är allting bra och jag är hemma igen och tar hand om Herman! Tyvärr Herbert också råkat ut för magbesvär ack :( Tjingeling Agda ;) PS. Jag träffade några av er där, det var så roligt och vi tog en liten kopp kaffe :) Herrberlina väntas forfarande men jag kom tvåa på limbo tävlingen på grund av henne, Men aja hoppas hon kommer snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agda

102 år. Världs mästare i stickning. Bästa väninna: Märta. Man: Herbert. Barn: Herman och Herbertlina.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela