agdasdagligasysslor.blogg.se

Hej jag heter Agda den första croassant! Min familj består av min älskade make Herbert och mina underbara barn Herman och Herbertlina. På mina unga 102 år lever jag fortfarande mitt unga dröm liv som VM mästare i stickning! Fortsättning följer nu måste jag gå och ta en kopp te med min bästa väninna Märta!

kryssning på g

Publicerad 2015-03-17 13:46:00 i Allmänt,

Hejsan mina kära följare! Idag har jag och Märta åkt iväg på våran kryssning jag har pratat så mycket om. Tyvärr kunde inte Herman följa med, han har fått sådana magbesvär att han knappt kan resa sig upp. Men, men nu sitter jag och Märta och tar en kopp te och njuter av lugnet,snart skall vi gå på spabehandling och göra oss färdiga inför kvällens limbo tävling som vi ska delta i. Deta varett kort inlägg men det kommer mer. tjingeling från eran Agda

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-17 14:03:48

Mycket bra blogg du har!

Svar: Tackar!
Agda

Postat av: EFLO

Publicerad 2015-03-20 12:16:11

Hej detta är en väldigt underhållande blogg. Mycket intressant.

Svar: Tack kära EFLO! :) lavioo
Agda

Postat av: EFLO

Publicerad 2015-03-20 12:16:11

Hej detta är en väldigt underhållande blogg. Mycket intressant.

Svar: Tackar!
Agda

Postat av: anonym

Publicerad 2015-03-20 12:16:34

mycket intressant blogg

Svar: Tackar! Jag kämpar dagligen med den ;)
Agda

Postat av: Myla

Publicerad 2015-03-20 12:40:39

Gud vad fin blogg! Om du gillar att röra på dig titta in på våran blogg

Svar: Tackar så mycket! Ja det ska jag!
Agda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agda

102 år. Världs mästare i stickning. Bästa väninna: Märta. Man: Herbert. Barn: Herman och Herbertlina.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela