agdasdagligasysslor.blogg.se

Hej jag heter Agda den första croassant! Min familj består av min älskade make Herbert och mina underbara barn Herman och Herbertlina. På mina unga 102 år lever jag fortfarande mitt unga dröm liv som VM mästare i stickning! Fortsättning följer nu måste jag gå och ta en kopp te med min bästa väninna Märta!

Info om mig själv och min familj!

Publicerad 2015-03-12 10:07:00 i Om mig själv,

Hejsan det är jag som är Agda. Jag är 102 år gammal och jag lever fortfarande mitt unga liv som världs mästare i stickning! Min bästa kompis är Märta som också har ett underverk till blogg! Med hela 3 läsare per vecka.
Min underbara familj består av min underbara man Herrbert mitt underbara barn Herman och ett nytt underverk på väg! Mina föräldrar dog tragiskt i en flyg olycka då dom ville se världen ovanför men kunde tyvärr inte flyga! Begravningen är imorgon :,( Tjingeling Agda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agda

102 år. Världs mästare i stickning. Bästa väninna: Märta. Man: Herbert. Barn: Herman och Herbertlina.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela