agdasdagligasysslor.blogg.se

Hej jag heter Agda den första croassant! Min familj består av min älskade make Herbert och mina underbara barn Herman och Herbertlina. På mina unga 102 år lever jag fortfarande mitt unga dröm liv som VM mästare i stickning! Fortsättning följer nu måste jag gå och ta en kopp te med min bästa väninna Märta!

Goddag

Publicerad 2015-03-17 07:50:26 i Allmänt,

Hejsan förlåt om jag inte skrev ett till blogg inlägg! Jag hade tyvärr inte tid. Herman vill inte lära sig att sticka! Det är förfärligt!! Jag känner en djup sorg inom mig :,( ! Men han vill rida på såna där hemska hästar! Jag kommer ihåg när jag satt på en fet ponny! I tre veckor gjorde jag det! Varje dag. Det var hemskt, Jag bröt benet. Ush jag vill inte tänka till baks på gamla hemska barndoms minnen. Är det några som har tips på barnvakt? Jag, Herbert och Märta ska åka på lyx kryssning och Herman får inte följa med. Han blev så ledsen, men till överaskning ska han få börja på ridskola... han kanske inte är lika klumpig som mig. Tjingeling Agda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agda

102 år. Världs mästare i stickning. Bästa väninna: Märta. Man: Herbert. Barn: Herman och Herbertlina.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela