agdasdagligasysslor.blogg.se

Hej jag heter Agda den första croassant! Min familj består av min älskade make Herbert och mina underbara barn Herman och Herbertlina. På mina unga 102 år lever jag fortfarande mitt unga dröm liv som VM mästare i stickning! Fortsättning följer nu måste jag gå och ta en kopp te med min bästa väninna Märta!

Förlåt mig kära läsare!

Publicerad 2015-03-25 09:06:17 i Allmänt, nyheter,

Jag är så ledsen att jag inte kunnat skriva något inlägg! Igår var en underbar dag! Herbertlina kom till världen!! Rummet är inrett och allt är klart! Hon är såå bedårande! Herman är mycket avis, Han gömmer blöjorna och leksakerna och ALLTING! Kära läsare vad ska jag göra han skrämmer henne när hon sover... Lilla stackare :( Han har fått mycket skäll nu. Men ingenting fungerar så han ska testa flytta hem till farmor och farfar för ett tag. Men jag är lite osäker eftersom dom är 157 år nu...Om ni inte hört det på nyheterna är det inte så konstigt om någon frågar säger dom att dom är 100 år! Jamen Herbert jobbar väldigt mycket på en tandkräms fabrik nu, fast vi är ju miljonärer men han vägrar sluta! Jag skänker pengar till rädda barnen, röda korset och mycket mer! Vi har skaffat en elbil nu också! (vi försöker vara så miljövänliga som möjligt!) Vi har skaffat en eldriven barnvagn! Skriv några tips i kommentarerna om mer miljövänliga produkter! Idag har jag då bara varit och shoppat med Märta för att uppdatera lite! Vår klädstil är ju lite omodern! Och Märta ska bli medlem i match.com! För att hitta den rätta! Jag var tvungen att övertala henne flera gånger. Men i alla fall vi ska bygga ut huset ytliggare en våning! Med en större pool också. Vi ska åka till Afrika Märta, Herman, Herbert, Herbertlina och jag! Det kommer bli så kul!! Jag håller redan på att packa! Vi åker såklart VIP flygplan! Mer nyheter kommer snart! :D Tjingeling Agda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agda

102 år. Världs mästare i stickning. Bästa väninna: Märta. Man: Herbert. Barn: Herman och Herbertlina.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela